maanantai 18. elokuuta 2014

Rakas päiväkirja

Treeneissä tai muualla ei ole tapahtunut mitään järisyttävän mielenkiintoista, joten siksipä pääsette kurkistamaan treenipäiväkirjaani. En kirjoittele treenikseen (joo, eikö olekin kamala nimi??) joka treenien jälkeen, vaan lähinnä silloin kun huvittaa/jaksaa/jotain on tapahtunut. Koska en osallistunut Karjaan vikellyskilpailuihin mitään mielenkiintoista ei siis ole luvassa.

Syvät pahoittelut karmeasta käsialasta. 

Vähän lisää asiaa treenipääiväkirjasta: mikä ja miksi?

Mikä? Treenipäiväkirja toimii samaan tapaan kuin normaalikin päiväkirja, mutta sisältö keskittyy yleensä enemmän tekemiseen kuin tunteisiin. Toki tapoja kirjoittaa treenistä on niin monta kuin kirjoittajiakin, mutta itse kirjaan onnistumisia, epäonnistumisia, oivalluksia, tavoitteita ja joskus sekaan eksyy myös fiiliksiä. 

Miksi? Kaikki ovat varmasti kokeneet päiviä, jolloin mikään ei onnistu ja tekisi mieli heittäytyä peiton alle ja itkeä seuraavaan aamuun. Näitä päiviä kirjaan myös treenikseen, sillä on tärkeä muistaa, että huonoja päiviä on oikeasti todella harvassa. Myös tavoitteiden seuraaminen on mun mielestä helppoa treenipäiväkirjan avulla. Kun tuntuu, että kehitys on pysähtynyt eikä mikään oikein onnistu, on hyvä hetki tarttua siihen vihkoseen ja selata edelliseen kauteen. Saatat löytää kirjoituksia, jossa hehkutat oppineesi uuden liikkeen, jonka nyt osaat vaikka unissasi ja silmät sidottuina. Omia saavutuksia ja onnistumisia on ihan terveellistä muistella aika ajoin: se auttaa pinnistelemään eteenpäin ja luo uutta uskoa omiin kykyihin.

Tässä kaikki tälläerää, koitan palailla pian! 

- Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti